klik di sini

wanna inform u all guys,

anyone who want to copy & paste any entry from this blog,please inform to the owner first..if not,just add some text at the end of the entry by listing my name..i don't want any misunderstood occurs because people might think i copy the entry from the other blog,whereas i created on my own

suka ke?

Daging bagus untuk kesihatan

Hye_Hello

Weyh, dulu aku selalu dengar orang kata, daging tak bagos tuk kesihatan.. isn't?
tapi, bila bwt kajian balik, rupa-rupanya daging sgt bagus!!
tapi, barat punya kajian kata, makan daging byk2 blh kasi darah tinggi woo..
puihh, tipu betul la barat ni.. 


one more, member aku kata, zaman paleolitik & so on not exist !
is it true? someone., please confirm it !
aku masih tak percaya. . . member aku kata, tak wujud pun zaman orang duduk dalam gua tu..
tipu je! habis tu, yang terkadung dalam buku sejarah tu hape?


zaman orang tak pakai baju lagi lah tadak!
aduih, mana satu betoi ni? tapi, ada logik gak..
member aku kata, cuba pikir logik.
nabi adam pakai apa? takkan tak pakai baju kot?
iyo tak iyo jugak kan..
aku masih memikirkannya.. umm

roger

No comments: