klik di sini

wanna inform u all guys,

anyone who want to copy & paste any entry from this blog,please inform to the owner first..if not,just add some text at the end of the entry by listing my name..i don't want any misunderstood occurs because people might think i copy the entry from the other blog,whereas i created on my own

suka ke?

klik churp,churp

Hye_Hello

Boleh katakan setiap orang ada churp churp kan?
aku pun ada jugak..
tapi, macam tak gerak jer..
hohoo..
sedih *_*

korang-korang, klik la churp churp aku ni..
kesian aku tau..nak belajar ni banyak sangat guna duit..
:'( sob,sob..
klik la untuk aku..
korang tak kesian kat aku ke?

[nada terdesak] T_T


kalau korang klik,korang jugak yang dapat pahala..
niat sedekah la.. ^_^

[sorry sebab tak malu]

serius aku cakap, nanti nak kena bayar yuran belajar pulak..
bukan beratus..
makan tu takpe la..aku sanggup je ikat perut..
*berat pun dah turun*
hohoo..

*"ada gaya macam peminta sedekah tak"?*

nak harapkan parents aku,kebulur jugak la aku..
disuruh pulak aku berdikari kat sini..

uwaa,cam nak nangis jewk..

tapi kan,

comel la gambar churp churp ni..
ngehehh
kiut-miut je..
kan,kan?

roger

1 comment:

shah-kayrul said...

meh aku klik sekali churp churp ko nie...sian pulak ngan budak nie...hahahaha