klik di sini

wanna inform u all guys,

anyone who want to copy & paste any entry from this blog,please inform to the owner first..if not,just add some text at the end of the entry by listing my name..i don't want any misunderstood occurs because people might think i copy the entry from the other blog,whereas i created on my own

suka ke?

gadis idaman aku

Hye_Hello

tahun ni aku dah nak masuk umur 20..
tapi, masih single lagi..
ngehehee..

bila cakap pasal perempuan kan,
1 benda je yang boleh buat aku cair ngan diorang..

*pakaian diorang*

pakaian yang aku maksudkan ni bukan yang seksi meksi tu..
tapi, yang "menjaga" auratnya..

macam ni okey apa

zaman sekarang ni, macam-macam fesyen aku jumpa..
 macam itu la,ini la..
sakit mata aku tengok fesyen pompuan zaman skrg..
kalau aku la kan,
aku suka sangat tengok wanita yang berpurdah..
sejuk je mata aku ni..
yelaa..nampak sangat yang diorang tu jaga auratnya..
alaa,takkan korang nak cari bini yang dah "jatuh saham?"
oo,of course tak mao kan..

aku pun tak faham, 
kenapa la gadis sekarang suka sgt pamer tubuh diorang..
kalau cantik tu,boleh la tahan..
tapi,yang *kureng* pun nak pamer jugak..
adoyai..

kitorang yang bergelar lelaki ni pulak sengsara nak jaga mata..

[sorry if ada girls yang terasa]

kalau nak buat isteri, first thing aku nak dia bertudung..
berfesyen boleh,asalkan tutup aurat ^_^
yang paling penting,dia kena sopan & lemah lembut ..ngeheh
papepun,jodoh di tangan Allah..

insya-Allah,akanku terima seadanya dia

suka tengok akil hayy & waheeda

^_^

roger

6 comments:

MiszCoMoT said...

ermmmm....hoho...kes sensitif....lelaki kena la jadi pemimpin yang baik,...insyaallah pompuan pown akn baik...^_^

M a W a D D a H said...

moga dapat jumpa perempuan yang diidamkan...amin...:)

tengku ashran said...

insya-Allah.doakan Ash ea ^_^

~syasya said...

mntak izin copy pos ni taw...ap2 p tgk blog syasya..:)

tengku ashran said...

ok

~syasya said...

trima kaseh bnyk2!=)