klik di sini

wanna inform u all guys,

anyone who want to copy & paste any entry from this blog,please inform to the owner first..if not,just add some text at the end of the entry by listing my name..i don't want any misunderstood occurs because people might think i copy the entry from the other blog,whereas i created on my own

suka ke?

knp perlu *couple*?

Hye_Hello

actually,dah lama kot aku terfikir pasal ni..
kenapa perlu *couple* ye?


aku tengok,member2 aku ni ramai jugak ber "couple"..
uishh,jangan disangka budak medik takde yang couple..
ada jer..tapi,takde la macam "sawan" sangat..
hohooo..cam jahat je ayat aku..
kan,kan,kan? whatever

kalau aku la kan, aku tak mao couple..
tapi,aku nak kahwin terus!
hohoo...bunyi macam gatal je aku ni*
hey,come on dear 
Islam tak pernah ajar umat dia bercouple..
lagi bagus,kahwin terus..
so,boleh la elakkan maksiat..
am i  right? ^_^

roger

3 comments:

NAD_YA said...

saya stuju !

M a W a D D a H said...

bagus3x...kawen jer terus kalau dah berkenan di hati..:)

tengku ashran said...

bagus sbb stuju! ^_^